About

Follow Blog? Sini.



About me

22 Jun 2014

Beb.


Beb.
Mulut beb, mulut tu boleh cakap ya.
Tapi hati dengan naluri tu beb, boleh kata tak.

Beb.
Dedepan boleh puji habis beb.
Tapi belakang entah puji entah perli entah kutuk, kita pun tak tahu beb.

Beb.
Janji boleh macam macam beb.
Tapi janji tu entah ditunaikan ke tidak, kita pun tak tahu beb.

Beb, benda aku nak cakap sekarang..manusia ni macam keling kekadang beb.
Tak reti bezakan penipuan dengan kebenaran.
Tak reti bezakan naluri rasa dengan logik kata.

Beb, jangan nak bae-bae sangat ah beb. Bae-ngong betul.
Eh jangan lah terasa beb, random je beb. 

0 comment.:

Post a Comment