About

Follow Blog? Sini.



About me

12 Jul 2017

Buang.


Buat masa sekarang, apa aku nak buat ialah buang.

Buang manusia yang aku sikit pun tak perlu
Buang manusia yang tak mahu aku
Buang manusia yang hanya perlu aku bilamana mahu
Buang manusia yang tak tahu malu ketawakan aku
Buang manusia yang sikit pun tak offer diri bilamana perlu

Sebab apa?
Sebab penat.

Rasa macam bodoh buat baik kat orang yang sikit pun tak hargai kau.

Ya, benar. 
Tolong selagi mampu.
Tapi kalau tolong dah jadi bebanan aku?
Jadinya, elok menyendiri berbahagia sorang macam dulu.

21 Jun 2017

Sweet.


"Till the day I die, 
you'll be by my side, 
forever you and I."

Man, this song is sweet. 

20 Jun 2017

Mintak.


Tak mintak banyak.

Aku cuma nak mintak;
kau, 
aku, 
mereka,
dia,
dan semua -- okay sahaja.

Biar sedih tu kurang dan bahagia tu lebih.
Biar gaduh tu jarang dan rasa melengkapi tu selalu.