About

Follow Blog? Sini.



About me

31 Jul 2018

Pada suatu pagi yang..


Pada suatu pagi yang indah sewaktu aku nak pergi kerja..

Aku tekan button remote kereta aku, tak bernyala. Ah sudah. Tak tutup lampu ke sia semalam?
Pastu macam ah sudah..macam kena curi bateri kereta lagi je ni.

Pastu bila check..eh, battery masih ada.
Pastu bila check dalam..eh. Tak unlock pintu?




Ghahaha, rupa rupanya kereta kena rompak.
Pening kepala aih apa nak buat time tu.

Anyway, thanks Bel-Fi sebab sudi tolong bawak ke balai.
And thanks family sebab sudi settle-kan kereta while aku ke balai.
Thanks juga semua yang kisah.

Dan harini..harini aku rasa happy.
Aku nak cakap yang setiap kehilangan, pasti ada gantinya.
Dan aku harap kau juga sebegitu. Ceh.

I was actually sad cause the sunglasses that my mom bought for me for only a week, kena curik.
But today..dia bagi kita sunglasses yang sama. 





Muahaha.
I love it, I love today and I love you.



0 comment.:

Post a Comment