About

Follow Blog? Sini.



About me

26 Aug 2012

Cerita hostel.


Hostel.

Yeap, hostel. 
Aku dah masuk belajar dah tempat called Multimedia College.
"Ha? Apa tu? Kat mana? Amik kos apa?" 
Ah kau, banyak tanya. Paparazzi sungguh.

Gua amik Management with Multimedia. 
"HAAAA TAK PERNAH DENGAR PUN COURSE TU?"
Ah shut up you.

Bercerita pasal MMU punya college ni.. Hm aku masuk hostel walaupun rumah tak sampai 20 minute boleh sampai. 
Nak gak merasa situation hostel weh!



Sebenarnya aku nak melalut pasal benda lain tapi pasal benda lain pulak di-type-nya.

Aku nak cakap, kalau dah duduk hostel. Cerita gossip hostel tak lain tak bukan pasal;

  • Hantu/histeria
  • Kesombongan intake awal aka senior
  • Budak hot dalam college
  • Budak bajet hot dalam college
  • Budak tak perasan hot tapi dia hot.
  • Crush. 
Ei gatai.

Ha aku nak kembangkan point pulak. Eh esei ke ni?

About hantu; Huk aloh benda ni common lah. Mana mana kau pergi benda tu ada, kalau hostel lu jangan cakap ah, port dia babe!!

About senior; Yang ini.. Pada pandangan aku, budak freshie akan observe dari segi appearance dulu. Yang tua tak pernah tegur yang muda & yang muda tak pernah bermesra dengan yang tua, mana lah tahu perangai sebenar masing masing macam mana.

About crush; Percaya tak kalau kawan kawan kita gossipkan kita dengan orang tu, secara tidak sengaja kita pun tersuka orang tu? Haa ada tau cerita camni, jangan memain~


About bebudak dalam college; Don't judge a book by it's cover.
 Tapi kekadang aku tengok cover buku lawa, aku beli. Aku beli pun tak tentu lagi nak baca.
Siapa yang otak advance je faham ayat hiperbola extreme aku ni.

 Post akan dikembangkan later. Lu ingat drama je ada sambungan?!

0 comment.:

Post a Comment