About

Follow Blog? Sini.



About me

26 Jun 2014

Kenapa?


Kalau kau boleh tahan lukakan diri physically,
kenapa tak boleh tahan dengan masalah yang hanya lukakan kau mentally?

Kalau kau boleh serabutkan diri semata mata untuk tenangkan diri,
kenapa susah sangat nak tolerate dengan masalah sendiri?

Kalau kau boleh seksa diri semata mata sebab orang yang tak fikir langsung pasal diri kau sendiri,
kenapa taknak try move on slowly?

Cuba.
Test.
Try.

Tahan diri, jangan ranapkan diri.

22 Jun 2014

Beb.


Beb.
Mulut beb, mulut tu boleh cakap ya.
Tapi hati dengan naluri tu beb, boleh kata tak.

Beb.
Dedepan boleh puji habis beb.
Tapi belakang entah puji entah perli entah kutuk, kita pun tak tahu beb.

Beb.
Janji boleh macam macam beb.
Tapi janji tu entah ditunaikan ke tidak, kita pun tak tahu beb.

Beb, benda aku nak cakap sekarang..manusia ni macam keling kekadang beb.
Tak reti bezakan penipuan dengan kebenaran.
Tak reti bezakan naluri rasa dengan logik kata.

Beb, jangan nak bae-bae sangat ah beb. Bae-ngong betul.
Eh jangan lah terasa beb, random je beb. 

15 Jun 2014

Terima kasih 1.0

Hi. Cuma nak bagitahu..

Terima kasih sebab faham aku.
Terima kasih sebab jadi tempat mengadu.
Terima kasih sebab kasi tumpang bahu.
Terima kasih sebab selalu ada dengan aku.
Terima kasih sebab selalu dengar cerita aku.
Terima kasih jadi maid aku. Eh? (HAHAHA)

Paling utama, terima kasih sebab jadi kawan aku.

:)