About

Follow Blog? Sini.



About me

25 Sep 2011

Kadang kadang.


"Kadang kadang manusia suka bertanya, tapi sekadar menanya"


Faham ayat diatas? Oh tidak? Ok ok saya terangkan

Manusia selalu bertanya apa masalah kita, tapi sekadar untuk ambil tahu. 

Bukan setakat itu sahaja, sesetengah daripada mereka juga akan menyebarkan cerita tersebut.


Dah tanya, cuba lah nasihat. Dah tanya, cuba lah tolong. Dah tanya, tolonglah senyap.
Ini tidak, kau sebarkan cerita/masalah someone tu kat others. Hello.. Teruk ah dia ni.



You never care about them. Kau nak ambil tahu pasal cerita tersebut je. That's it.
Lain kali jangan tanya. Macam bodoh tanya tapi tak menolong. 
Kasihani lah orang yang menceritakan cerita tersebut.


Pergh gila baku bahasa aku. BM tak A jugak.



Ini pisau untuk bunuh kau.